Wycieczka grupowa

• Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
27 listopada 2023

17.11.2023. pojechałyśmy całą grupą na wycieczkę do Wisły. Zaraz po seansie filmowym, całą grupą poszliśmy do kawiarni na pyszny deser a następnie pojechaliśmy do laserhous na świetną zabawę. Po zakończonej rozgrywce, która nas trochę wymęczyła poszliśmy do restauracji zjeść obiad, tam w oczekiwaniu na nasze jedzenie ustaliliśmy co będziemy robiły przez ten weekend. Wieczorem dojechaliśmy do schroniska "Malinka" w którym bardzo przyjemnie spędziłyśmy czas na wspólnych grach i zabawach, było przy tym bardzo dużo śmiechu.

W trakcie zabawy przyjechał dostawca pizzy i znów jedliśmy pyszne przekąski przy tym dalej dobrze się bawiąc przy naszych grach. Następnego dnia wstaliśmy rano zjadłyśmy śniadanie i zaczęłyśmy sprzątać. Gdy opuściliśmy schronisko poszliśmy na spacer po rynku w Wiśle, weszliśmy do muzeum zobaczyć figurkę Adama Małysza zrobioną z czekolady. Gdy spacerowaliśmy po pięknej Wiśle zaczął padać śnieg ale nam to nie przeszkadzało a nawet to wykorzystaliśmy i rzucaliśmy się śnieżkami, kupiłyśmy sobie jakieś pamiątki z tamtego miejsca. Później zatrzymaliśmy się w restauracji by zjeść tam obiad, po zakończonym posiłku ruszyliśmy do kina w Zabrzu na seans "Uwierz w Mikołaja" nie ukrywając był to świetny wybór. Gdy film się skończył wróciliśmy na ośrodek. Podsumowując cały weekend był to bardzo przyjemnie wykorzystany czas.