,, Truly Independent '' 2016-2018

• Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

W bieżącym roku szkolnym 2016/2017 rozpoczynamy projekt  „Truly Independent” realizowany przez naszą placówkę a finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Erasmus Plus – Partnerstwo Strategiczne na rzecz edukacji. Projekt realizowany będzie  w okresie 01.11.2016r. – 31.10.2018r. W projekcie biorą udział szkoły z Włoch, Malty i Turcji. W skład zespołu zarządzającego projektem wchodzą :

Marcin Łączkowski -  koordynator projektu

Danuta Stuła –  organizacja mobilności

Beata Kusiak–Obora -  monitoring i ewaluacji projektu

Anna Guzy – upowszechnianie, działania związane z ICT,  strona internetowa projektu

Katarzyna Knapik – asystent ds. finansowych

Zapraszamy na stronę internetową projektu:

www.trulyindependent.elp.pl

Artykuły

Projekt zakończony.

Projekt "Truly Independent " dobiegł końca. Zapraszamy wszystkich do zapoznania się z jego produktami. "Guide to independent life jest przeznaczony dla uczniów, Teaching program dla nauczycieli.  Mamy nadzieję, że będzie Państwo z nich korzystać.

27 grudnia 2018
Czytaj więcej o: Projekt zakończony.

Nadszedł czas na nasz długo wyczekiwany wyjazd. Z ośrodka wyruszyliśmy o godzinie 7 rano. Podróż była bardzo długa i męcząca. Część czasu spędziliśmy w Warszawie, zjedliśmy tam obiad i trochę pochodziliśmy po lotnisku ,,Chopina", aż w końcu mogliśmy się odprawić w wsiąść do samolotu. Podróż samolotem trwała 2,5 h., ale pomimo tego, że byliśmy zmęczeni, postanowiliśmy na miejscu, że przejdziemy się nad morze. Po spacerze wróciliśmy do apartamentu i położyliśmy się spać. Na drugi dzień wstaliśmy rano i zrobiliśmy śniadaniową niespodziankę dla Pani Danusi z okazji urodzin.

8 kwietnia 2018
Czytaj więcej o: Truly Independent - Malta dzień pierwszy...

Wczesnym rankiem całą grupą wstalismy, zjedliśmy śniadanie i o 8:30 spotkaliśmy się z ekipą Turecką. Przywitaliśmy się z nimi i razem, jednym autobusem pojechaliśmy do szkoły. Tam Team z Turcji zaprezentował swój kraj i ciekawe miejsca. Przedstawili także w filmiku i swoją szkołę oraz uczniów. Poczęstowali nas również kawą po turecku i mini galaretkami z bakaliami.

9 kwietnia 2018
Czytaj więcej o: Truly Independent - Malta dzień drugi...

Dzień Trzeci Rano całą grupą wstaliśmy, zjedliśmy śniadanie i o 9:30 spotkaliśmy się z ekipą turecką. Pojechaliśmy do centrum handlowego. Tam podzieliliśmy się na cztery grupy i dostaliśmy zadania do wykonania. Mieliśmy 90 minut na wykonanie zadań. Musieliśmy robić zdjęcia tych wykonanych zadań.

10 kwietnia 2018
Czytaj więcej o: Truly Independent - Malta dzień trzeci...

Wczesnym rankiem wstaliśmy by miło zacząć dzień na zajęciach sportowych na boisku szkolnym. Przed nami tor przeszkód, na którym najlepiej z nas spisała się Ania. "Bardzo podobały mi się zawody, ponieważ bardzo lubię sport. Najfajniejsza przeszkodą był skok przez wysoką ławkę".

12 kwietnia 2018
Czytaj więcej o: Truly Independent - Malta dzień czwarty...