Jesteś tutaj: Start / Aktualności

• Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

Artykuły

Jesienny chłód i deszcz szybko zmywają pozostałości ciepłego, beztroskiego lata. To znaczy, ze najwyższy czas ogrzać pomieszczenia Grupy Usamodzielniającej!

19 września 2019
Czytaj więcej o: NABÓR DO GRUPY USAMODZIELNIAJĄCEJ

15.09.2019 na terenie Ogrodu Botanicznego w Radzionkowie na Księżej Górze jak co roku, pod patronatem Stowarzyszenia Damy Radę działającego w naszej placówce, odbył się Młodzieżowy Wyścig Rowerowy o Puchar Burmistrza Miasta Radzionkowa.

7 września 2019
Czytaj więcej o: Młodzieżowy Wyścig Rowerowy w Radzionkowie za nami...

Kochani sympatycy Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Radzionkowie! Pragniemy Wam oznajmić, iż idziemy z duchem czasu i założylismy firmową stronę na facebooku. Wszystkich serdecznie  zapraszamy do jej ,,polubienia" a my  obiecujemy jeszcze więcej możliwości, aby nam towarzyszyć w internacie, szkole oraz podczas imprez i organizowanych wydarzeniach.

14 sierpnia 2019

Uroczyste rozpoczęcie nowego roku szkolnego 2019/2020 odbyło się  02 września 2019. Wszystkim naszym wychowankom życzymy mnóstwo pozytywnej energii i samych sukcesów tych dużych i tych małych.

1 września 2019

Nadszedł czas na wyjazd do Kokotka – ostatni obóz tegorocznych wakacji. Po śniadaniu pojechaliśmy do stanicy ZHP w Kokotku. Tam zostaliśmy rozlokowani w kempingach, zjedliśmy obiadek i ustaliliśmy normy i zasady pobytu na obozie. Wieczorem wszyscy pograliśmy w gry stolikowe i poszliśmy na spacer po okolicy. Tak szybciutko nam minął pierwszy dzień pobytu na obozie w Kokotku.