Jesteś tutaj: Start / Aktualności

• Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

Artykuły

"Wakacje czas zacząć! Pierwszy dzień zaczęliśmy od ustalenia wspólnych zasad aby nasze życie było łatwiejsze i klarowne. Następnie wybraliśmy się na spacer z Radzionkowa do Bobrownik, do Kopalni Srebra gdzie przy okazji zwiedzaliśmy Muzeum Kolejnictwa, a potem z powrotem pieszo do ośrodka. Był to jak na nas bardzo krótki spacerek trwający około 4 godziny. Do ośrodka wróciłyśmy zmęczone. Wtorek obfitował bardziej w relaksacyjny czas, pojechałyśmy do Przeczyc gdzie pod okiem ratownika kąpałyśmy się w zalewie oraz pływałyśmy na rowerkach wodnych. Chętne dziewczyny jeździły na rolkach po zaporze, a na koniec pobytu udałyśmy się na stawy rybne gdzie widziałyśmy hodowlę pstrągów, karpi i innych ryb.

25 lipca 2024
Czytaj więcej o: Wakacje 2024

Podróże z klasą są dla nas. Już po wakacjach czeka nas piękna wycieczka. W tym miejscu wielkie podziękowania dla pracowników naszego Departamentu Edukacji i Spraw Społecznych Śląskie. Pozytywna energia za refleks i fachowość.

15 lipca 2024

Internety oszalały od widoku szczęśliwych dzieci i dorosłych, którzy zakończyli rok szkolny. I tu ciekawostka. Radość jednych i drugich ma wspólny mianownik, co w rzeczywistości edukacyjnej zdarza się niezwykle rzadko. Otóż radość wynika z prostego faktu, że jedni drugich i drudzy „jednych” nie będą musieli oglądać przez dwa miesiące .

19 czerwca 2024
Czytaj więcej o: Zakończenie roku szkolnego

Jak pewnie wiecie Szanowni Czytelnicy, jedną z cech wyróżniających nas na mapie MOW-ów polskich jest system usamodzielniania oparty o zasadę: jak nie zrobisz, to nie zjesz . Dlatego też niezwykle ważne jest dla nas to, by posiłki były przygotowywane w hiper higienicznych warunkach z uwzględnieniem norm i zasad zdrowego żywienia i stąd coroczny konkurs Kuchnia na medal. I kto ów medal zdobył w tym roku?

Czytaj więcej o: Podsumowanie konkursu Kuchnia na medal - edycja wiosenna

Już powoli kończy się rok szkolny, ale nie może się skończyć bez spotkania z rodzicami naszych dziewcząt. Czerwiec to miesiąc wielkich wzruszeń. Spotkaliśmy się z naszymi byłymi wychowankami, a dzisiaj przybyli rodzice aktualnych wychowanek. Cóż więcej dodać? Może tylko to, że było grubo ponad pięćdziesiąt osób, dziewczyny pokazały swoje możliwości lejąc wodę, tańcząc, śpiewając, prezentując prezentacje (trochę o Francji, trochę o Azorach, trochę o Gryfnej Manufakturze, trochę o teatrze), a przede wszystkim ciesząc się obecnością bliskich. I myśl przewodnia spotkania: RAZEM MOŻEMY WSZYSTKO.