,,Building 21st century competencies: learning from the past" 2018-2020

• Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

Artykuły

O godzinie 19:45 wyruszyliśmy w drogę do Gliwic, aby przesiąść się tam na pociąg do Poznania. Na miejsce dotarliśmy o godzinie 2:15. Z dworca dojechaliśmy taxi na lotnisko. O godzinie 4:30 zaczęła się odprawa. Po kontroli czekaliśmy na samolot, który z Polski wylatywał o godzinie 6:20. Nasz lot trwał niecałe 2 godziny.

17 listopada 2019
Czytaj więcej o: Erasmus + ,,Building 21st century competencies: learning from the past" - dzień pierwszy

Od samego rana mieliśmy mnóstwo zajęć…Jeszcze bardzo zaspane - udaliśmy się na pierwsze francuskie śniadanie. Po zjedzeniu zostałyśmy oprowadzone po szkole w mniejszych grupkach z innymi krajami.

18 listopada 2019
Czytaj więcej o: Erasmus + ,,Building 21st century competencies: learning from the past"- dzień drugi

Dzisiejszy dzień zaczął się pozytywnie od słodkiego śniadania. Po śniadaniu miałyśmy różnego rodzaju warsztaty np. filmowe, muzyczne, kulinarne, mozaikowe. Następnie każdy kraj śpiewał don't worry be happy w swoim języku później wszyscy razem śpiewaliśmy oryginalną wersje tej piosenki.

19 listopada 2019
Czytaj więcej o: Erasmus + ,,Building 21st century competencies: learning from the past"- dzień trzeci

Czwarty dzien pobytu - środa. Wcześnie rano już o godzinie 6:00 zaspani szykowaliśmy się do wyjścia na śniadanie. O godzinie 8:00 pod bramą szkoły, czekał na nas autobus który miał nas zawieść na wycieczkę w piękne miejsca. Pierwsze miejsce jakie zwiedziliśmy to klasztor Le Mont Saint-Michel. Te piękne miejsce zostało wybudowane w IX wieku. Jest to cudowny zabytek.

20 listopada 2019
Czytaj więcej o: Erasmus + ,,Building 21st century competencies: learning from the past"- dzień czwarty

Dzień rozpoczęliśmy jak zawsze od śniadania. Po posiłku ruszyliśmy w podróż do Nantes. Okazało się, że to bardzo kreatywne miasto, które kiedyś słynęło z przemysłu. W dzisiejszych czasach pozwolono artystom na różnorodne zagospodarowanie przestrzeni np. ruszający się słoń, zbudowany z drewna i metalu, ważący 48 ton, jest jedynym takim dziełem na całym świecie. W nowej części miasta każdy budynek jest inaczej skonstruowany pod względem kształtu, koloru i wielkości.

21 listopada 2019
Czytaj więcej o: Erasmus + ,,Building 21st century competencies: learning from the past"- dzień piąty