WYCIECZKA DO WISŁY

• Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
11 listopada 2019

W weekend pojechaliśmy do Wisły ( 26/27.10). Wyszliśmy o godzinie 8 w stronę przystanku, następnie pojechaliśmy do Katowic a z Katowic pociągiem do Wisły Uzdrowisko. W Wiśle postanowiliśmy się zatrzymać i trochę pochodzić , zwiedzić miasto. Kupiliśmy sobie nie daleko rynku lody i poszliśmy na rynek aby zobaczyć Adama Małysza z czekolady. Następnie poszliśmy na pizzę,.

Po posiłku poszliśmy z powrotem na rynek aby się przejechać ciuchcią dla turystów , która podwiozła nas do Wisły Malinki  pod samo schronisko  , w którym zostaliśmy na noc. Odłożyliśmy sobie rzeczy i poszłyśmy na Skocznie Adama Małysza. Weszliśmy na widownie , popatrzyłyśmy jak to z dołu wygląda i wróciliśmy. W schronisku przygotowaliśmy ognisko i przez parę godzin siedząc przy ognisku rozmawialiśmy, śpiewaliśmy i śmialiśmy się. Na drugi dzień , po śniadaniu poszliśmy po raz kolejny na skocznię aby wjechać wyciągiem na górę i zobaczyć wszystko z góry. Następnie poszliśmy pieszo do Wisły Uzdrowiska , usiedliśmy w parku a ci co chcieli poszli zobaczyć nad rzekę Wisłę. Po krótkim odpoczynku poszliśmy na pociąg. Bardzo podobał się nam ten wyjazd. Podczas tego wyjazdu przeminęły wszystkie kłótnie, sprzeczki i napięcia. To był naprawdę bardzo dobrze spędzony czas dla naszej grupy !