Projekt ,,Building 21st century competencies: learning from the past" - dzień czwarty

• Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
21 marca 2019

Dnia 20.03.2019 roku. dnia czwartego wybraliśmy się na wycieczkę po Grecji. Zwiedziliśmy Świątynię Posejdona i usłyszeliśmy smutną historię o jego życiu. Później pojechaliśmy zwiedzić najstarszy teatr i wszyscy razem powiedzieliśmy zdanie po Grecku. Po teatrze pojechaliśmy do restauracji na lunch, pod koniec lunchu każdy kraj po swoim języku zaśpiewał sto lat dla nauczycielki z Grecji. Po lunchu poszliśmy na port i tam mieliśmy free time aby kupić sobie lody i napić się kawy.

Po skończonej przerwie wyruszyliśmy nad morze, gdzie pan Jacek i pan Cyryl nauczyciel z Francji skoczyli do morza wraz z Francuskimi chłopakami. Po pobycie nad morzem pojechaliśmy prosto do biblioteki, która jest największa na świecie i jest nazwana imieniem Stavros Niarchos Foundiation, ponieważ on wykupił ją za 560 milionów dolarów. Biblioteka miała 8 pięter wraz z dachem gdzie na nim znajdowały się ogrody. Gdy już skończyliśmy zwiedzanie w bibliotece poszliśmy na miasto na kolację. Na kolacji jedliśmy spaghetti carbonara, ośmiornice i kalmary. Po kolacji po ciężkim i wyczerpującym dniu pojechaliśmy metrem do hotelu.