Wycieczka integracyjna

• Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
10 października 2022

Dnia 8.10.2022r pojechaliśmy na zaplanowaną wycieczkę do Jerzmanowic. Na miejscu przywitały nas kury, pieski i oczywiście bardzo miła gospodyni skansenu. Po zwiedzeniu i rozpakowaniu mieliśmy zaplonowany wyjazd do Jaskini Nietoperzowej w której wspaniale spędziliśmy popołudnie. Nasz koleżanka miała urodzin, więc nie obyło się bez imprezy. Po urodzinach nasi wychowawcy zorganizowali nam zajęcia i zrobiliśmy wspólnie „kapsułę czasu” (wspaniale się do niej wraca w czerwcu). Tak minął nam pierwszy dzień naszej wycieczki integracyjnej.

Następnego dnia zostałyśmy obudzone przez koguta, zjadłyśmy śniadanie posprzątaliśmy i wyruszyliśmy w dalszą podróż do Zamku na Pieskowej Skale. Zwiedziliśmy zamek o którym opowiedział nam przewodnik, historia zamku była fascynująca. Po długim zwiedzaniu wybraliśmy się do pobliskiej karczmy na niedzielny obiad. Wróciliśmy do Ośrodka. Wszystkim dziewczyną jak i wychowawcą podobała się wycieczka.