Wakacje 2018 - Radzionków:)

• Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
22 sierpnia 2018

Galeria zdjęć

Obóz w Radzionkowie trwał od 30 lipca do 12 sierpnia 2018r. W trakcie obozu korzystaliśmy z wielu atrakcji. W pierwszym tygodniu dwa razy byliśmy na basenie w Księżej Górze, z tym, że raz pojechaliśmy tam na rowerach. Na basenie czas płynął nam bardzo szybko a wszystkie dziewczyny dobrze się bawiły. W drugim tygodniu udało nam się skorzystać z innych ciekawych dla nas atrakcji. Byliśmy w Muzeum Śląskim w Katowicach, gdzie mieliśmy okazje zobaczyć różne obrazy i rzeźby, a także wjechać na wieżę widokową. ,

Przez cały okres trwania obozu mieliśmy piękną pogodę, postanowiliśmy więc, że pojedziemy rowerami nad Chechło. I tu pogoda sprawiła nam psikusa… Ledwo dotarliśmy na miejsce i rozłożyliśmy koce a tu nagle zalał nas deszcz, który padał i padał co raz mocniej. Postanowiliśmy więc wrócić do ośrodka. Powrót w deszczu na rowerach nie był łatwy, jednak droga szybko nam minęła a dziewczyny były dzielne i wytrwałe. Wycieczkę rowerową nad Chechło powtórzyliśmy następnego dnia i tym razem pogoda była przepiękna. Cały czas świeciło słońce a dziewczyny większość dnia spędziły w wodzie. Pod koniec obozu nasi wychowawcy zabrali nas na całodniową wycieczkę do Ogrodzieńca, w którym czekały na nas ciekawe atrakcje. zaczęliśmy od zwiedzania zamku, potem byliśmy w Parku Miniatur, Domu Legend i Strachu oraz Parku Doświadczeń Fizycznych. Nasz pobyt w Ogrodzieńcu zakończyliśmy zjazdem na torze saneczkowym, który sprawił nam ogromną frajdę. Wycieczka była bardzo udana i wszystkim się podobała. Ogólnie atmosfera na obozie była bardzo miła, wieczorami często graliśmy w różne gry planszowe, siedzieliśmy w altance, śpiewaliśmy piosenki, a pan Jacek grał na gitarze. W ostatni dzień naszego obozu zjedliśmy pyszną pizzę, którą wychowawcy zamówili i do późnego wieczora udzielaliśmy sobie informacji zwrotnych. Potem podsumowaliśmy cały obóz i wszyscy podziękowali sobie za wspólnie spędzony czas.