Wycieczka do Gdańska

• Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
15 czerwca 2016

W dniach 8.06 do 11.06 odbyła się wycieczka z Radzionkowa do Gdańska. Grupa III wyruszyła w środę, w nocy. O godzinie 00:50 z Dworca Głównego w Katowicach wyruszyliśmy Polskim Busem. O 9:30 byliśmy już w Gdańsku. Pierwsze co zrobiliśmy po przyjeździe do domku, to spacer na plażę... Pogoda dopisywała i wszystkie dziewczyny albo opalały się, albo maczały nogi w morzu. Następnego dnia po śniadaniu zaczęłyśmy się szykować na zwiedzanie. Zwiedziłyśmy Stare miasto, Rynek, Zatokę Gdańską i wiele innych zabytków.

Po całym dniu odwiedzania różnych zakątków, wróciłyśmy zmęczone do pokoi. Po kolacji marzyłyśmy tylko o tym, żeby się położyć spać do swoich łóżek. Niestety nasz sen nie trwał długo, ponieważ o 2-giej w nocy musiałyśmy wstawać i zbierać się na autobus, którym  dotarłyśmy na lotnisko w Gdańsku. Samolot miałyśmy o godzinie 6:30 i o 7:20 byłyśmy w Warszawie. Tam pojechałyśmy do jednej z naszej wychowanki do domu na obiad. Na miejscu jej mama nas miło ugościła. Po obiedzie pojechałyśmy na Stare Miasto, tam jechałyśmy metrem, widziałyśmy marsz przeciwko homofobii, a także pomnik Zygmunta III Wazy. Później udałyśmy się na dworzec, aby Pendolino wrócić z powrotem do internatu. Podróż była długa i męcząca, ale zdecydowanie udana!